TŘI NÁROČNÉ SITUACE V PRAXI VEDOUCÍHO PRACOVNÍKA

TŘI NÁROČNÉ SITUACE V PRAXI VEDOUCÍHO PRACOVNÍKA
Krátké info

Cílem semináře je přiblížit účastníkům vybrané zásady a techniky moderního managementu a především pak jejich aplikaci při řešení tří náročných situací v praxi vedoucího: 1.) efektivní zadávání a delegování úkolů, 2.) vytýkání nedostatků podřízenému, 3.) řešení konfliktů mezi podřízenými.



Přehled

Forma: Online seminář, živé vysílání

Kapacita: 20

Délka: 05:00:00 hod

Volné: Ano

Kdy: 05.08. 2025

Od: 09:00 hod

Cena: 2 690 ,- Kč (za osobu)

Zlevněné*: 2 390 ,- Kč

* cena pro Veřejnou správu a neziskový sektor


Místo konání

Místo: Online seminář, živé vysílání


Co se naučíte

Cílem semináře je přiblížit Vám vybrané zásady a techniky moderního managementu a především pak jejich aplikace při řešení tří náročných situací v praxi vedoucího: 

  1.  efektivní zadávání a delegování úkolů,

  2.  vytýkání nedostatků podřízenému,

  3.  řešení konfliktů mezi podřízenými.

 

Proč je dobré se zúčastnit

Metoda: 

  • výklad,

  • diskuze,

  • test,

  • řešení případů z praxe.

 

Časový harmonogram

On-line školení, živý přenos

08.45-09.00 Připojení účastníků
09.00-14.00
Odborný program

 

Osnova kurzu

1) Manažerská role a autorita manažera - základní principy zacházení s mocí, osobnost manažera, přirozená autorita a další zdroje autority manažera.

2) Z výkonné funkce na funkci vedoucí - v základních bodech.

3) Poznávání podřízených - typologie „umí-chce“, situační styl řízení, řízení prostřednictvím cílů.

4) Tři náročné situace a jejich ovládání z pozice vedoucího pracovníka:

    1. situace - Efektivní zadávání a delegování úkolů

  • zadávání úkolů vs. delegování,

  •  motivační typologie, hierarchie potřeb - Maslowova pyramida,

  • metoda SMART
     

     2. situace - Vytýkání chyb a nedostatků podřízeného

  • obecné zásady podávání zpětné vazby,

  • pozitivní zpětná vazba: ocenění, pochvala,

  • čtyři způsoby jak sdílet výtku / kritiku,

  • odstupňovaná kritika,

  • zvládání námitek.
     

    3. situace - Řešení konfliktů mezi podřízenými  

  • co je to konflikt,

  •  základní přístupy k řešení konfliktů,

  • zprostředkování, arbitráž, delegování,

  • techniky řešení konfliktu na úrovni organizace.
     

5) Diskuze, dotazy, řešení vybraných případů z praxe účastníků

 

Pro koho je kurz vhodný

Cílová skupina: Seminář je určeným manažerům, vedoucím úředníkům a dalším zájemcům.


Lektor

Kontaktní údaje na pořadatele
Koordinátorka kurzů
725162297
www.evkc.cz
kurzy@evkc.cz
Účastník
Chybné IČ

Cena za osobu
Standardní cena
Povinné
Veřejná správa
Povinné

Kontaktní osoba
Chybné telefonní číslo
Chybný e-mail

Seznam účastníků
Chybný telefon
Chybný e-mail


Nutný souhlas s VOP
  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo 725 162 297.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2701704253/2010 vedený u Fio Banky.
Koordinátorka kurzů
725162297
www.evkc.cz
kurzy@evkc.cz

Další kurzy a konference

Kontaktujte nás

Nemáte v něčem jasno ?

Napište nám.

Odpovíme ihned, jakmile to bude možné.