Mgr. Bc. Petra Juřátková
Nenechte se zaskočit a buďte připraveni na změny v roce 2025! Poznejte novinky v komunikaci přes datovou schránku a praxi ve spisové službě. Seznamte se s aktuální situací v oblasti datových schránek a jejich využívání.
Forma: Online seminář, živé vysílání
Kapacita: 20
Délka: 05:00:00 hod
Volné: Ano
Kdy: 18.07. 2025
Od: 09:00 hod
Cena: 2 690 ,- Kč (za osobu)
Zlevněné*: 2 390 ,- Kč
* cena pro Veřejnou správu a neziskový sektor
DEN PŘED SEMINÁŘEM (NEJPOZDĚJI DO VEČERA) ÚČASTNÍCI OBDRŽÍ PŘÍSTUPOVÉ ÚDAJE A MATERIÁL K SEMINÁŘI.
Místo: Online seminář, živé vysílání
Nenechte se zaskočit a buďte připraveni na změny v roce 2025!
Poznejte novinky v komunikaci přes datovou schránku a praxi ve spisové službě.
Seznamte se s aktuální situací v oblasti datových schránek a jejich využívání.
Proč je dobré se zúčastnit?
Seznamíte se komplexně a prakticky s využíváním datových schránek ve spisové službě a eGovernmentu. V průběhu všech bloků budete upozorňováni na změny v dané oblasti v souvislosti s přijetím předpisů EU e-IDAS a GDPR (např. e-faktury, úplné el. podání) a navazující české legislativy a novel zákona o archivnictví a spisové služby.
Víte, jak správně datovkou odesílat dokumenty?
A jak si poradit s jejich podepisováním?
Jak je konvertovat z papírové podoby do digitální a naopak?
Kde všude můžete datovku použít a ulehčit si práci?
Jaké nástroje použít a jakým způsobem vše archivovat?
S kým musíte nově komunikovat pouze skrz datovku?
A jaké novinky zaznamenala formulářová podaní?
Co se naučíte.
Efektivní správa datových schránek je nezbytnou součástí spisové služby a zejména práce úředníků veřejné správy. Získáte komplexní a praktický přehled o správném používání datových schránek, správě hybridních spisů, konverzi dokumentů a správném označování elektronických dokumentů. Zaměříme se na legislativní požadavky, nejčastější chyby v praxi a správné postupy, které zajistí soulad s právními předpisy a usnadní každodenní práci odpovědných osob za spisovou službu.
Časový harmonogram:
Online seminář, živé vysílání.
08.45-09.00 Připojení účastníků.
09.00-14.00 Odborný program.
Osnova:
1. Právní rámec a povinnosti úřadů při práci s datovými schránkami
2. Vedení hybridních spisů
3. Konverze dokumentů
4. Používání časových razítek
5. Správné označování elektronických dokumentů
6. Diskuse a závěr
Pro koho je seminář vhodný?
Bonus:
Účastníci semináře mají možnost v průběhu semináře, nebo po jeho skončení, probrat konkrétní otázky a problémy on-line s lektorkou.
Získáte přístup k bezplatným exkluzivním materiálům, které vám pomohou v aplikaci získaných dovedností.
je lektorkou, advokátkou a vysokoškolskou pedagožkou s bohatými zkušenostmi v oblasti práva. Klientům poskytuje poradenství zejména v oblasti pracovního, správního a trestního práva, dále v oblasti AML (opatření proti praní špinavých peněz), GDPR (ochrana osobních údajů) a whistelblowingu. Má však praktické zkušenosti s dalšími právními oblastmi.
Lektorské a vzdělávací činnosti se věnuje již přes deset let. Jejím cílem je propojovat teoretické znalosti s praktickými případy. Při jejím výkladu je kladen důraz na srozumitelnost, praktičnost a názornost. Žádné nudné čtení paragrafů proto nečekejte.
Je prezidentkou neziskové organizace zaměřené na podporu žen-podnikatelek, jejímž cílem je přispívat k profesnímu růstu a rozvoji žen (nejen) podnikatelek.
Odpovíme ihned, jakmile to bude možné.